Tuesday, February 2, 2010

دکتر دمیرچی استعفا کرد


دوشنبه 5 بهمن ماه مراسم تودیع دکتر دمیرچی ومعارفه ی دکتر فلاح به سمت معاونت دانشجویی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان برگزار شد. به گزارش وب سایت دانشگاه گیلان در ابتدای مراسم دکتر دمیرچی به ارائه گزارشی از فعالیتهای چند ساله خود در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه پرداخت. در ادامه مراسم دکتر حاتم زاده رئیس دانشگاه گیلان ضمن تشکر از خدمات ارزنده دکتر دمیرچی در طی تصدی معاونت آموزشی، برای دکتر فلاح سرپرست جدید این حوزه آرزوی توفیق کرد. رئیس دانشگاه از رشد آموزشی دانشگاه طی چهار سال اخیر  در حالی سخن گفت که بسیاری از اساتید و کارشناسان آموزش نسبت به وضع آموزشی دانشگاه ابراز نگرانی می کنند. اضافه شدن رشته ها و گرایش ها و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو بدون درنظر گرفتن فضای آموزشی و ظرفیت هیات های علمی از جمله موارد انتقادی کارشناسان است.
و اما در مورد دکتر دمیرچی...
دکتر ارسلان دمیرچی دارای دکتری فیزیولوژی ورزش و عضو هیات علمی گروه تربیت بدنی می باشند. ایشان چندین سال هست که در پست معاونت آموزشی وتحصیلات تکمیلی مشغول به خدمت می باشند.
حوادث اخیر و نقش دکتر دمیرچی
در جریان حوادث ترم گذشته در دانشگاه گیلان و لغو شدن امتحانات توسط دانشجویان، دکتر دمیرچی نقش مهمی در احقاق حق دانشجویان هرچند به میزان بسیار کم داشته اند. پس از لغو امتحانات، مسوولین دانشگاه با برگزاری جلساتی به بررسی وضع موجود و تصمیم گیری در این زمینه پرداختند. با تلاش های دکتر دمیرچی امتحانات لغو شده ی هفته ی اول مجددا برگزار گردید و مقرر شد در مورد امتحانات هفته ی دوم بعدا تصمیم گیری شود.
بعد از اتمام امتحانات در جلسات شورای آموزشی و ریاست دانشگاه، دکتر حاتم زاده خواهان درج نمره ی صفر برای تمامی دانشجویان غایب در امتحانات هفته ی دوم شدند. ایشان همچنین به بهانه ی وقایع پیش آمده در دانشگاه خواهان تعطیل شدن دانشکده ی فنی به مدت یک ترم بودند. اما با مقاومت گروه آموزشی و در راس آن دکتر دمیرچی هیچ کدام از این خواست ها محقق نشده و تنها دروسی که امتحان آن برگزار نشده بود حذف گردید و برای دانشجویان ترم آخر به صورت معرفی به استاد اعلام شد.در مرحله ی بعد نیز شورای  آموزشی با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان برای لغو پیشنیازی دروسی که امتحان آنها لغو شده است، این خواسته را اجابت کرده و پیشنیازی این دروس برداشته شد.
جا دارد در اینجا از ایستادگی و زحمات ايشان جهت گرفتن حقوق دانشجویان تشکر نماییم. امید است تمامی مسوولین وظیفه و مسوولیت را بر قدرت و جاه طلبی ترجیح دهند.
پی نوشت: عکس مربوط به دکتر دمیرچی می باشد.

5 comments:

  1. Anonymous2/02/2010

    hameye oomidemoon be hamin yeki bood...
    inam ke raft.

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/02/2010

    mesle inke in site dobare rah oftade...

    ReplyDelete
  3. همه سر و ته يک کرباسن

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/13/2010

    اون موقع که من دانشجو بودم مینیمم هفتهای یک بحران داشتیم.یعنی دانشگاه رو انقدر ساکت کردن که شما چند ماه یه بار راجعبش خبر میذارین!!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/08/2010

    کاش تقویم ، عقب می رفت .
    تا روزهای سبز ما ...

    ReplyDelete